Jak se motivovat ke cvičení? Kroky úspěchu!

21. února 2015 v 15:45 |  Inspiration
Ode dneška za rok si budete přát, abyste začali právě dnes.
Spousta z vás určitě zná pocit, že by se sebou měla začít něco dělat. Neustále se odhodláváte začít cvičit, lépe se stravovat, ale ne a ne začít. A nebo patříte mezi ty, co už se párkrát cvičit odhodlali, ale vždy jen pár dní. Proč je pro nás tak těžké vydržet cvičit? Protože nám chybí dostatečná vnitřní motivace. I já jsem v minulosti cvičení několikrát vzdala, ale tentokrát už to vzdát nehodlám.

Nejprve si ujasněte, čeho chcete dosáhnout a proč toho chcete dosáhnout. Například - chci cvičit, protože mám zdravotní problémy. Chci cvičit, protože jsem sama se sebou nespokojená. Motivace vnější, třeba že váš přítel chce, abyste zhubla, je taky dobrá a účinná, ale bohužel jen krátkodobá. Vy sami si musíte stanovit, proč to chcete a musíte to chtít pro sebe.
Dávejte si splnitelné cíle. Když si dáte cíl, že budete cvičit 5x týdně nejméně hodinu denně, je velmi pravděpodobné, že u cvičení moc dlouho nevydržíte. Buďte realisté. Slibte si, že budete cvičit minimálně 3x týdně 30 minut denně a postupně můžete své výkony zvyšovat. Hned sice nebudete vypadat jako modelky, ale už během 4 týdnů na svém těle uvidíte pokroky. A své pokroky si zaznamenávejte. Dejme tomu, že se jednou za 14 dní zvážíte a vyfotíte. Po dvouch měsících fotky dejte k sobě a porovnejte je. Vidíte ten rozdíl?

Vybavte si inspiračními obrázky. Obrázky jsou aspoň pro mě nejvíc motivující. Mám je skoro všude - na mobilu, v počítači, v pokoji..každý den se na ně dívám. Možná byste si takový obrázek měli dát i na ledničku a třeba vás odradí od mlsání.



Mlsání je naší další překážkou. Neustálá chuť na něco, uždibování sladkostí. Vždycky až si budete chtít dát něco hodně moc sladkého, vzpomeňte si, jak jste si cítili naposled, když jste dokončili cvičení a jak jste se cítili, když jste snědli půlku dortu. Ještě nikdy jsem nelitovala dobře odvedeného tréninku, ale sezení doma a žraní u televize ano.
U cvičení poslouchejte svou oblíbenou hudbu a aby vás cvičení nenudilo, zkuste jej střídat. Necvičte pořád podle jednoho videa pořád ty samé cviky dokola. Existuje milion kombinací a videí, podle kterých můžete cvičit. Zkuste jich co nejvíc!
Pouhé přemýšlení o cvičení ještě nikdy nikomu k lepšímu tělu nepomohlo. Proto se nadechněte a začněte a vydržte! Časem si za to poděkujete.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Simushka98 Simushka98 | Web | 21. února 2015 v 16:21 | Reagovat

Super článek, taky jsem se několikrát rozhodla cvičit, ale pak jsem to vzdala. Teď jsem nemocná, ale až se uzdravím a bude tepleji, budu chodívat několikrát do týdne běhat a budu doma cvičívat, musím to prostě dokázat a zas to nevzdát :D

2 Skinny Bitch Skinny Bitch | Web | 22. února 2015 v 14:01 | Reagovat

Děkuju za komentáře, sem si vědoma toho, že máš pravdu..ale i tak něco ve mě si to nechce připustit. :) A super článek

3 Domilla Domilla | Web | 22. února 2015 v 16:46 | Reagovat

Strašně pěkně jsi to napsala, souhlasím s tebou ;)

4 beepinka beepinka | 23. února 2015 v 16:43 | Reagovat

Docela jsi mě motivovala..musím to zvládnout.

5 Lucc. Lucc. | E-mail | Web | 23. února 2015 v 20:29 | Reagovat

[4]: Držím palce a nepochybuji, že to zvládneš!

6 beepinka beepinka | 24. února 2015 v 15:25 | Reagovat

[5]: Děkuju♥

7 Týnka Týnka | 21. srpna 2015 v 20:04 | Reagovat

Ahoj :) boží článek :) doufám, že se konečně odhodlám, protože musím cvičit kvůli zádům, ale prostě mě to nebaví :/

8 Lucienne Lucienne | Web | 24. srpna 2015 v 18:46 | Reagovat

[7]: Seber svou odvahu, sleduj tento blog a určitě to zvládneš :-) Člověku trvá 21 dní, než si zvykne na něco nového. Zkus cvičit 21 dní a uvidíš, že to začne být tvůj styl života ;-) Držím palce :-) R.G.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama