Inspiration

Love yourself challenge

5. září 2015 v 12:47 | Lucienne
Dneska jsem se rozhodla napsat článek z tochu jiného soudku, než je cvičení, nebo zdravé fit recepty, i když na ně možná už týden čekáte (nebojte se, přijdou). Včera jsem měla tak trochu volnější a nudný den, takže jsem zasedla k počítači a rozhodla se prohlídnout si nějaké blogy, možná proto, že jsem hledala inspiraci, nebo spíš proto, že mě zajímalo, o čem všem se dá psát.
Po zhruba hodině prohlížení si všemožně zaměřených blogů jsem si uvědomila, že většina článků byla dost depresivních, o tom, jak má dotyčná blogerka špatný život, je nešťastně zamilovaná a sama sebe nemá ráda. Samozřejmě jsem četla i pár nádherných a pozitivních článků, které mi vykouzlily úsměv na tváři, ale bylo jich podtstaně méně. Ráda bych tedy teď napsala článek, který i vám nakonci vykouzlí úsměv na tváři :-)

Myslím si že základ a úspěch všecho, co v našem životě děláme závisí na tom, jaký máme sami k sobě vztah. A stejně tak si myslím, že toho v životě nejde moc dosáhnout, když se nenaučíme mít rádi sami sebe. Možná právě to je příčina toho, proč si nemůžete najít fungující vztah - vždyť přece, když nedokážete milovat sami sebe, jak to může zvládnout někdo jiný? Když nedokážeme ocenit my sami naše schopnosti, jak přesvědčíme druhé, že jsme v něčem opravdu dobří? Cílem mého článku je, abyste se chvíli zamysleli nad věcmi, které na sobě opravdu máte rádi. Nějaká věc to být musí. Něco máte rádi na svém vzhledu, něco na své povaze, nebo určitě dobře a rádi děláte nějakou činnost. Nehledejte na sobě to špatné. Hledejte jen to dobré a napište to do komentářů. Napište si to na papír a vyvěste v pokoji a každý den si to přípomínejte!

Abych šla dobrým příkladem i já napíšu pár věcí, které mám na sobě ráda.

1) Mám ráda tu dětskou duši v sobě. I přes to, že už jsem dospělá a musím činit dospělácká rozhodnutí, někdy jsou chvíle, kdy si připadám jako desiletá holka, která dělá hlouposti a cítí se bezstarostně. Takové chvíle opravdu zbožňuju.
2) Mám ráda svoje dlouhé vlasy. I když mě někdy rozčiluje, že mi lezou do obličeje, nebo že se rychle mastí, když jsou umyté a voňavé,myslím, že jsou dokonalé.
3) Jsem na sebe pyšná, protože dokážu překonávat svoje hranice, ať už ve cvičení, nebo ve zdravé stravě. Před půl rokem by se mi ani nesnilo, že dokážu uběhnout pět kilometrů.
4) Mám ráda to, jak se oblíkám. Myslím si, že nemám špatný vkus.
5) Mám na sobě ráda věrnost. Nikdy jsem ani nepomyslela na to, že bych svého partnera podvedla. Má povaha na to není stavěná :-) Když miluju, tak se vším všudy.
6) I když neumím noty, dokážu hrát dobře na pinao i na kytaru.

Nebojte se říct, co se vám na sobě líbí. Najděte si na sobě to nejhezčí a toho se držte. Keep smile and love yourself. R.G.

Každý den se za něco pochval

28. února 2015 v 16:15
Napadlo mě, že dnes udělám to, co jiní neudělají, takže zítra dokážu to, co jiní nemůžou..


Posledním dnem února taky skončil můj únorový cvičební plán, který jsem úspěšně dokončila. Celkem jsem v únoru cvičila 20 dní a 8 dní měla rest. Mám tedy již druhým měsícem vyšlápnuto k cíli.
Upřímně, ne vždy se mi do cvičení chtělo (znáte to). Ono když přijedete v 5 ze školy, čeká vás hromada učení a do toho máte ještě cvičit, moc se vám nechce a nevíte co dřív. Ale těch třicet minut mě ještě nikdo nezabilo a vždycky jsem pak byla pyšná z odvedeného workoutu.

Možná že vám přijde, že se až tak nějak chválím. Ano, to dělám. Chválím se. A chválím se za něco každý den. Čekat od někoho, že vás pochválí, je asi jako čekat na vlak, když spadne trolej, takže je lepší a mnohem účinněší se pochválit sám. Nejen že se tím potěšíte, ale zároveň zjistíte, jestli byl váš den úspěný a nebo jestli jste se jen tak váleli v posteli a nic nedělali.

Jak tedy na to? Každý večer si buď na papír, nebo třeba do diáře napište věci, které jste přes den udělali a za které se chválíte. Může to být prakticky úplně cokoli, ale je důležité, abyste s pochvalou byli spokojeni. Můžete začít hned teď tím, že se za něco pochválíte do komentářů ;-)

Já se dnes chválím za:

Dokončenou February challenge

Udělání třech maturitních prací a začátek psaní seminární práce

Úklid pokoje

Jak se motivovat ke cvičení? Kroky úspěchu!

21. února 2015 v 15:45
Ode dneška za rok si budete přát, abyste začali právě dnes.
Spousta z vás určitě zná pocit, že by se sebou měla začít něco dělat. Neustále se odhodláváte začít cvičit, lépe se stravovat, ale ne a ne začít. A nebo patříte mezi ty, co už se párkrát cvičit odhodlali, ale vždy jen pár dní. Proč je pro nás tak těžké vydržet cvičit? Protože nám chybí dostatečná vnitřní motivace. I já jsem v minulosti cvičení několikrát vzdala, ale tentokrát už to vzdát nehodlám.

Nejprve si ujasněte, čeho chcete dosáhnout a proč toho chcete dosáhnout. Například - chci cvičit, protože mám zdravotní problémy. Chci cvičit, protože jsem sama se sebou nespokojená. Motivace vnější, třeba že váš přítel chce, abyste zhubla, je taky dobrá a účinná, ale bohužel jen krátkodobá. Vy sami si musíte stanovit, proč to chcete a musíte to chtít pro sebe.
Dávejte si splnitelné cíle. Když si dáte cíl, že budete cvičit 5x týdně nejméně hodinu denně, je velmi pravděpodobné, že u cvičení moc dlouho nevydržíte. Buďte realisté. Slibte si, že budete cvičit minimálně 3x týdně 30 minut denně a postupně můžete své výkony zvyšovat. Hned sice nebudete vypadat jako modelky, ale už během 4 týdnů na svém těle uvidíte pokroky. A své pokroky si zaznamenávejte. Dejme tomu, že se jednou za 14 dní zvážíte a vyfotíte. Po dvouch měsících fotky dejte k sobě a porovnejte je. Vidíte ten rozdíl?

Vybavte si inspiračními obrázky. Obrázky jsou aspoň pro mě nejvíc motivující. Mám je skoro všude - na mobilu, v počítači, v pokoji..každý den se na ně dívám. Možná byste si takový obrázek měli dát i na ledničku a třeba vás odradí od mlsání.



Mlsání je naší další překážkou. Neustálá chuť na něco, uždibování sladkostí. Vždycky až si budete chtít dát něco hodně moc sladkého, vzpomeňte si, jak jste si cítili naposled, když jste dokončili cvičení a jak jste se cítili, když jste snědli půlku dortu. Ještě nikdy jsem nelitovala dobře odvedeného tréninku, ale sezení doma a žraní u televize ano.
U cvičení poslouchejte svou oblíbenou hudbu a aby vás cvičení nenudilo, zkuste jej střídat. Necvičte pořád podle jednoho videa pořád ty samé cviky dokola. Existuje milion kombinací a videí, podle kterých můžete cvičit. Zkuste jich co nejvíc!
Pouhé přemýšlení o cvičení ještě nikdy nikomu k lepšímu tělu nepomohlo. Proto se nadechněte a začněte a vydržte! Časem si za to poděkujete.
 
 

Reklama